Walking Words

Sabda Rasulullah s.a.w: " Sesungguhnya Allah S.W.T. tidak memandang pada rupa paras dan hartamu, melainkan yang dipandang-Nya ialah hati dan amal perbuatanmu." (Hadis riwayat Muslim dan Ibnu Majah).

home | tuto | producer | yt

30 April 2014

Pesanan Buat Semua

ada something yang aku nak cakapkan ni .

aku nak minta maaf pada semua yang aku kenal ,
ataupun yang tak aku kenal 
kalau-2 aku ada buat salah apa-2 .

sama ada aku 
sedar ataupun tak .

kalau ada yang tak puas hati .
PM (Private Message) aku dekat fb aku ni : Mohd Nashrul Hafiz ,
tolong jangan simpan rasa tu dalam hati lama-2 .

bagitahu je .
jangan risau , aku tak makan orang .

maafkan aku .

bukan apa ,
cuma nak cakap .

sekarang ni , 
kita dah takde masa dah kawan .
kita dah kesuntukan masa .

dah macam-2 tanda yang Nabi cakap
dah pun berlaku

dan tanda besar pertama
nak kiamat 
adalah 
matahari naik sebelah barat .

dan masa tu ,

kau taubatlah banyak mana pun .


PINTU TAUBAT DAH TUTUP .

dah tak guna dah .

keluarga-2 ,
kawan-2 , sahabat-2 , 
dan
semua saudara seislam sekalian .

bertaubatlah .
cepat-2lah bertaubat .
sebelum terlambat .

zaman fitnah sekarang ni .
cukup susah kalau kita nak jaga iman kita .

sudah-2lah dengan benda yang kita dah buat dulu .
tinggalkanlah .

dah takda masa dah ni .

renung balik ,
apa yang kau dah buat 
selama kau hidup ni .



berpeganglah pada Al-Quran & sunnah .
tinggalkan bid'ah .
tinggalkan maksiat .

kerana tu je 
yang akan selamatkan kita .

Allaaa~aahuakbar .
Yours faithfully,

yang baik itu dari Allah jua .

No comments:

Post a Comment

Copyright© Ilustrasi Nashrul