Walking Words

Sabda Rasulullah s.a.w: " Sesungguhnya Allah S.W.T. tidak memandang pada rupa paras dan hartamu, melainkan yang dipandang-Nya ialah hati dan amal perbuatanmu." (Hadis riwayat Muslim dan Ibnu Majah).

home | tuto | producer | yt

07 January 2013

Ku Akui

Assalammualaikumwarahmatullah. :)


( kalau nak suasana.bukak lah lagu ni,sedap lagu ni )

tak ada apa yang lebih penting.


tak ada apa yang lebih istimewa.
tak ada apa yang lebih sempurna.
selain. 

Allah.

Ku akui.
aku leka dengan duniaku.perasaanku.hiburanku.nafsuku.
aku terlalu leka dengan dunia aku yang penuh dosa.aku buat benda-benda yang tak sepatutnya aku buat.
dan aku selalu rasa selamat dengan dosa yang aku buat.

Akan aku jaga.
iman aku.aku taknak iman aku dibiarkan macam tu saja.
digunakan hanya bila perlu sahaja.
bertambah berkurang sesuka hati.

Jangan jangan

Jangan ku ulangi lagi.
Ya Allah.Kau tunjukkan aku jalan yang lurus.jalan yang engkau redhai.

Kini ku rasa kehilangan
Ku sedar betapa pentingnya Kau disisi
Yang selalu ada
Yang selalu sayang

Terhadap diriku

doakan aku.supaya aku tak jatuh dalam kegelapan.
aku taknak jatuh.
doakan.




Yours faithfully,

yang baik itu dari Allah jua .

No comments:

Post a Comment

Copyright© Ilustrasi Nashrul